نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

سلام ناز گلم

1393/1/26 0:41
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فلفلی مامان 

امروز هفته  تموم شد و خداروشکر وارد هفته شدیم.

مامان جون این شبا به خاطر استرس که دارم نمیتونم بخوابم و اصلا کنترلش دست خودم نیست

 بابایی رو هم اذیت مبکنم اما بابایی همش بهم روحیه میده دستش درد نکنه  

دوست دارم این چند هفته باقی مونده هم به سلامتی زودی بگذره و بغلت کنم

الان بابایی داره برنامه 90 رو میبینه 

و منم بعد ازکلی بازید از وبلاگای نی نی های تازه به دنیا اومده اومدم تا واسه گل دختری بنویسم

خدارو به خاطر زندگیم شکر میکنم و ازش میخوام بد اخلاقی های این روزامو ببخشه و کمکم کنه.

و مثل همیشه مواظب هدیه ای که به ما داده باشه 

مامان جون من خیلی دوست دارم عسلکم دختر نازم 

صحیح و سالم این چند هفته رو هم تو شکم مامانی بمون و چاق وچله شو تا خودتو بندازی بغل مامانی 

قربونت شم

تابعد، بای نگارم، هزارتا بوس

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)