نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

مادر

1393/1/30 16:13
139 بازدید
اشتراک گذاری

ای نزدیکتر از هرکس

تو می فهمی مرا؛ من تو را

من مگر غیر از توام؟؟

ای وجودم به وجودت گره خورده

ای شب و روز من

من با تو می خوانم نمازم را وقت سحر

تو به او سجده میکنی من به تو ای آیت حق

صوت قرآنت شده لالایی من

زندگی جاریست در تپش قلب تو

من زمانم را با تپش قلب تو کوک کرده ام

تو دنیای منی یا من دنیای تو

با زبان بی زبانی

تو نگار من؛من نگار تو

مادرم روزت مبارک

 

(از طرف نگار و باباش به مامان مرجان گلش)

پسندها (1)

نظرات (1)

الهام(مامان اميرحسين)
30 فروردین 93 17:02
. مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك