نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

هفته 31

1393/1/21 23:22
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نگار مامان خوبی دختر خوشکلم؟قلب

 

ایشالا که وقتی این نوشته ها رو میخونی باعث افتخار منو بابات شده باشی

دختر گلم واست بگم که  آخرین سفرمون رو بی شما رفتیم(البته که شمام بودی ولی تو دل مامانی)

ما 10فروردین رفتیم یزد.یک مسافرت 4 روزه که خیلی خوش گذشت.

ایشالا سال دیگه تو هم پیشمونی و بابایی هی ازت عکسای خوشکل خوشکل میگیره.

باورم نمیشه الان هشت ماهه که شما تو دل مامانی

 دخترم این روزا حسابی سنگین شدم

 

دیروز دکتر بودم  همه چیز رو  کنترل کرد خداروشکر خوب بود

سونو هم رفتم که اونم خداروشکر مشکلی نداشت و عالی بود

دکتر برای 4 یا 5 خرداد واسم تاریخ سزارین داد.

دختر شیرینم دیگه چیزی به اومدنت نمونده

ایشالا تا اون موقع خوب بخور و بخواب که چاق و چله بشی عزیزکم.

من و بابایی واسه اومدنت روزشماری میکنیم و حسابی منتظر شکرخانومیم.

تاره نگار خانوم من این روزا خیلی شیطون شده و حسابی با لگدش دل مامانشو شاد میکنه

الهی قربون دست و پاهای کوچولوت بشم عزیزترینم.

خدایا مواظب گل خوشکل من باش 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

بهار
23 فروردین 93 22:28
هدیه سایت سنیا به شما : تقویم سفارشی با عکس کوچولوتون در صورت قرار دادن لوگوی سنیا در وبلاگتون.