نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

سلام

1392/9/19 18:39
84 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

 

امروز خدا رو شکر به سلامتی شما 14 هفته و 2 روزتونه.

مامان جون چند روزی نتونستم بیام عسلکم.

اما حالا از این چند روز واستون میگم:

من همونطور که قبلا گفتم 4آذر رفتم سونو و برای اولین بار دکتر یه عکس کوچولو از عزیز دلم گرفت

 

 و گفت که خدارو شکر سالمه من هم کلی ذوق کردم

و عکس خوشکلتو هی نگا میکنم و هی دلم واست غش و ضعف میره جیگر مامان.

اما نگفت شما پسرین یا دختر!!!گفت یه ماه دیگه بیا!

اونروز دکتر خودم صدای قلب شما رو گوش نداد چون سرش شلوغ بود وبرام آزمایش غربالگری نوشت.

 

جوابشم دیروز اومد و دوباره بردم پیش دکتر و خداروشکر همش خوب بود.

تازه دیروز دکتر صدای قلب  عزیز دلمم گوش داد.

قربونت بشم عزیزم ،من واسه همچین روزی لحظه شماری میکردم

هیچ صدای قشنگ تر از اون صدا برام نبوده مامان جونم.

اینم عکس اولین سونو نی نی من که خیلی هم واضحه

قربونت بشم

 

و از نزدیک تر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)