نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

آبنبات شیرینم.....

1392/9/23 21:54
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آبنبات مامان

 

جیگر طلا امروز از بهداشت زنگ زدند گفتن واسه چکاب بیا منم رفتم

آخ نمیدونی امروز که برای بار دوم صدای قلب شما رو شنیدم انقد ذوق کردم که نگو!

 

سریع زنگ زدم به بابا گفتم و بابا هم کلی کیف کرد و قربون صدقه شما رفت 

واسه تعیین جنسیت قراره 4شنبه برم سونوگرافی مامان جون.

همه بدون استثنا بهم میگن دخمل دارم،منم کلی ذوق زده میشم .خب دیگه حالا باید رفت و دید!

ایشالا که همیشه صحیح و سالم باشی گلی من.چه دخملی مامان  باشی چه پسری

 

راستی امروز شما دقیقا 15 هفته و 5 روزتونه شیرینم.

نمیدونم درسته یا فکر میکنم:

یه حرکتایی رو از نی نی خوشملم  احساس میکنم

 اما چون هنوز  خیلی زوده باورم نمیشه فعالک من. 

عاشقتم طلای مامان       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)