نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

اواخر سه ماهه اول

1392/9/3 10:49
76 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لیموترش مامان

 

 

امروز اخرین روز سه ماهه اولیه که شما تو دل مامانی.

کم کم داریم به امید خدا وارد سه ماه دوم میشیم.دکتر بهم گفته بود که 5 آذر بیا اما من واقعا دیگه نمیتونم تحمل کنم و قرار شده فردا بریم دکتر.آخه خیلی مشتاقم صدای قلب کوچولویی عزیز لیمو ترش خودمو بشنوم

ایشالا که صحیح و سالم باشی .تازه فردا معلوم میشه گل پسری یا ناز دختر.

آزمایش غربالگری هم باید برم که احتمالا میوفته برا روز بعدش.

مامان جون الان تو خونه تنهام به وبلاگ نی نی های دیگه سر زدم

 دلم غش وضعف میره که کی باشه شما بیایی بغلم و من هی هی ازت عکس بگیرم بذارم تو وبلاگ و کیف کنم.

مامان جون میگن شما الان اندازه یک لیموترشی قربونت بشم.

و واکنش های مثل مکیدن از خودت نشون میدی 

قربونت بشم عسلکم من عاشقتم خیلی زیاد نفس مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)