نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

3ماه تاخیر،15،1617،ماهگی در یک پست

1394/8/8 11:40
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نگار نازم

عروسک خوشکل من

باز هم نتونستم بيام و بموقع بنویسم،بازم ب همون دلایل قبلی ک ميدوني...

دختر من حالا بزرگ شده و 17ماه و هفت روزه شه،خدایا چقد زود گذشت

انگار همین دیروز بود ک تازه خدا تو رو بهم داده بود

خدایا شکرت بابت این هدیه ناز و خوشکل

دخترکم این روزا ديگه  اکثر کلمه ها رو میگی (مرجان هم یاد گرفتی ک گاهی ک حواسم نیس و جوابتو نمیدم داد میزنی و با زبون شيرينت میگی م'جان)

ديگه کلی کلمه میگی و جمله ی کامل(پیشی،پاشو، بریم،بیا، پارک،وکلیای دیگه...)

دخترم هنوز همون هشت تا دندونو داری و نزدیک دو ماهه ما منتظر دندونای اسیابتیم ک بیان بیرون اما هنوز ک رخ ننمودن،دندون اسیابت کامل از زیر لثه ات سفید ميزنه و پيداس اما بیرون نمياد نميدونم چرا!!!!

این روزا غرغر و نق نق آت کمتر شده و بیشتر با خودت و اسباب بازیات بازی میکنی

اما هنوزم امان از زمانی ک گوشی ببینی، خیلی گریه میکنی ک نای نای میخام .......

نميدونم باید چیکار کنم!!!!!

همه سعیمون اينه ک گوشی دست نگیریم ک از سرت بیوفته اما انگار فایده نداره

خدا ب دادمون برسه.....

يه خبر خیلی تاپ و دست اولم دارم ک الان نمیگم میذارم تو پست بعدی ...

دوستت دارم قند عسل مامان

راستی  شهریور امسالم رفتیم مسافرت ک خیلی بهمون خوش گدشت

اول رفتیم قم زیارت حضرت معصومه

بعد از اونجا رفتیم بابلسر ک تو خیلی ذوق زده شدی از دید دریا

و کلی اب بازی کردی و خوش گذروندیخندونک

بووووووووووووووووووووس

4

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامانی کوثــر و کهـرزاد
8 آبان 94 11:50
ای جوووووووووونم ماشالله!!! چه دختر نازی.. عروس خودمی دیگه عزیزممممممممممممم
بابایی
8 آبان 94 11:57
دختر نازدار بابا,قند و نباتم شیرین و با مزه؛شب که میشه پتو رو بر می داری میگی تاپو تاپو یعنی با پتو برام خونه بساز که بیام توش یا روی پتو میشینی میگی دی دید یعنی بکشم جوابتم که نمیدم میگی هادی باعصبانیتخلاصه خیلی دوست داریم ولی خدایی دست مامان مرجانت درد نکنه من که از صبح سر کارم تو هم اینقدر شیطون واویلا که هرچی بگم کم گفتم دوست دارم دخترم
گیلدا
8 آبان 94 12:55
ماشالله دخمل شیرین زبونم. ایشالله دندوناتم زود دربیاد راحت شی
ترنم
9 آبان 94 8:03
سلام وقت گذاشتن برای بچه ها زمان رو خیلی زود میگذرونه خیلی خیلی زود نگار شیطون رو جای من ببوس زود زود هم عکسارو بذار ببینیمش
مامان مهنا
9 آبان 94 16:40
17ماهگیت مبارک عسلم ماشالله بهت که اینقدرخوب حرف میزنی و مامان جونی نگران نباش انشالله همه دندوناش بیرون میان به زودی
نیلوفر جون
11 آبان 94 21:07
ایشا.. به زودی خبر درامدن دندونات ببینم واقعا درد داره ایشا.. زود در بیاد راحت بشی
مامان راضی
18 آبان 94 13:52
فدای نگار شیرینم بشم ماشالااااااا
آلیز
18 آبان 94 14:39
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر