نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

19 ماهگی

1394/9/22 15:19
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

امروز ک اومدم برات بنویسم دلم پر از غصه اس .....

اخه عزیزمون رو از دست دادیم و ههمون ناراحتیم....غمگین

چه روزایی سختی رو گذروندیم خطامادر (مامانه مامانم) رفت پیش خدا و ما دلمون هر روز بیشتر از روز فبل براش تنگ میشه

درست شب اربیعین به رحمت خدا رفت و روز اربیعین به خاک سپرده شد...

تو خیلی مادر رو دوست داشتی و وقتی میرفتیم خونشون خیلی خوشحال میشدی و با زبون شیرینت بهش میگفتی عزیز

الانم یادش میکنی اخه ما هرروز خونه عزیز میرفتیم و ب دیدنشون عادت داشتی

خدا ایشالا عزیز رو بیامرزه و ب همه ی ما صبر دوریشو عطا کنه...

دخترم تو ماشالا خیلی خوش اخلاق و خوب شدی و تو مراسم خیلی خیلی مراعات حالمو کردی و اذیت نکردی

راستی گوشی موبایلمم سوخت و با دوستای وبلاگی در ارتباط نیستم چند وقته ....ایشالا همین روزا ی گوشی جدید میخرم از همین جام ب همشون میگم دلم براتون تنگ شده

یه خبر دیگه هم دارم ک نمیتونم الان بهت بگم و فقط میگم برام دعا کنیدغمگین

این پست رو زودتر از اتمام 19 ماهگی نوشتم بعله اینم از مزایای نداشتن گوشی هست دیگه

دختر قشنگم تو این روزا حسابی خانوم شدی و وقتی پی پی داری میگی و من پوشکتو باز میکنم و تو دستشویی جیش دومتو میکنی افرین ب دختر زرنگم

اگه بازتم بذارم وقتی جیش داری میدویی میری سمت دشتشویی 

اینم از پیشرفتهای این ماهتهچشمک

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)