نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

22 و 23 ماهگی عسل خانوم

1395/2/19 13:08
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم👧

داری کم کم دوساله میشی و من هنوز با خودم فکر میکنم چقد زود گذشت این روزا

انگار همین دیروز بود ......

دختر قشنگم 

تو این روزا بشدت ب من وابسته شدی😟

و حتی یک دقیقه بدون من با کسی نمیمونی

😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕

و من الان برات غصه میخورم ک چجوری میخای دوری منو تحمل کنی وقتی برم بیمارستان برا بدنیا اوردن داداشت😩😒😞

ایشالا تا سه ماه دیگه وابستگیت کم تر بشه😄

تو دختر شیطونی هستی و چون همه منو مرجان صدا میرنن تو هم منو مرجان صدا میرنی

دیگه کامل مسلط حرف میزنی☺😊😀😁

و خیلی کنجکاوی اسم وسایلی ک نمیدونی رو بفهمی

و همش میپرسی مامان این چیه؟؟

همچنان عاشق کلیپ های باب اسفنجیه 

و مدام میگی من باب اسفنجیم من پاتریکم 

من پاندای کنگ فوکارم

و جدیدنا هم گاهی گربه چکمه پوشی

اسم و فامیلتو قشنگ بلدی

هوا این روزا خوب شد و دوست داری همش بری پارک 

ولی متاسفانه خیلی زیاد گوشی دستته 😕

 

دیگه اینکه چند روز پیش بردمت اتلیه برا عکس دوسالگیت ک اذیت کردی و نذاشتی ازت عکس بگیرن

فقط ی عکس اونم ب زور ازت گرفتیم😠😠😠

 

خلاصه با همه ی این حرفا عاشقانه دوستت دارم😍💘

و تو هم منو خیلی دوس دای همش بغلم میکنی و میگی مرجان خودمه💗

مرجان دوستت دارم❤❤

و هی بوسم میکنی😘😙

فدای مهربونیات عروسک قشنگم💞💜💓

 

 

پسندها (4)

نظرات (0)