نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

14 ماهگی

1394/5/7 16:50
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

14 ماهگیت مبارک ببخش ک این ماها با تاخیر میام و برات مینویسم

اخه واقعا درگیر توام تو خیلی خیلی فوضولی و نه میذاری موبایلمو بگیرم دستم نه لپ تاپو

الان ک دارم برات مینویسم بابایی تو راهه داره میره تهران برای آزمون مرحله دوم ارشد خدا کنه قبول بشه

منم به زور شما رو خابوندم

مامان جون این روزا واقعا کلافه ام کردی از بس گریه میکنی و نق نقو شدی از بغل خودم بغل هیشکی نمیری

خیلی بهم وابسته شدی و جرات ندارم حتی تا دستشویی برم جیغات وسر میدی

دعا میکنم این اخلاقت از سرت بیوفته

یک اخلاق بد دیگه ای هم پیدا کردی من چند تا کلیپ کودکانه چون تو دوس داشتی برات دانلود کرده بودم ک تو عاشقشون بودی مثل شعر باب اسفنی و کلیپ دختر حمید طالب زاده و چند تا شعر کودکانه ی دیگه.....

اوایل نگاهشون میکردی ولی حالا همش میگی نخام نخام یعنی بعدی رو بزن و من مجبور میشم هی رد کنم اخرشم هیچ کدومو نگاه نمیکنی و شروع به گریه میکنی برای همین نه من ن بابا وقتی تو بیداری گوشی دستمون نمیگیریم .......

بعله اینم از حکایات م با این دختر

حالا از خوبیاتم بگم

دختر من عاشق نای نای هست و تا آهنگ میذاریم هر آهنگی هااا شروع به نای نای میکنه

راستی عقد دایی محمد هم بود ک دخترکم بیشتر پیش مردا بود و زحمت نگه داشتنشو باباش کشید

دختر نازم اکثر کلماتو تکرار میکنی و همه چی رو هم متوجه میشی

عاشق آب بازی هستی

اما هنوزم تو حموم گریه میکنی

دخترکم الان ک هفتم مرداد هست 8 تا دندون داره

و بقیه هم تو راهن چون تمام لثه ات باد کرده

ایشالا دندونات زودتر در بیاد تا دخترکم خوش اخلاق بشه الهی امین

دوست دارم عسلک من

 

 

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان خانمی
8 مرداد 94 0:02
ان شالله همیشه سالم و سلامت باشی دختر خوشگل فقط یه خورده مامانی رو کمتر اذیت کن دیگه خاله قربونت بره
مامان مرضیه
8 مرداد 94 0:38
14 ماهگی مبارک..انشالله صد ساله شه..انشالله باباشم قبول میشه
همراه رایانه
8 مرداد 94 9:21
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/
مامان گیلدا
9 مرداد 94 23:06
14 ماهگیت مبارک دختر باهوش. ایشالله بقیه دندوناتم زود در بیاد
ترنم
10 مرداد 94 8:55
سلام فکر میکنم بد اخلاقی نیلو جون به خاطر دندوناش باشه ایشاله دندوناش که در اومدن خوش اخلاق میشه
مامانی و بابایی دخمل طلا
11 مرداد 94 15:34
کم پیدایی دوست گلم ؟؟؟؟؟ خوبی ؟ نگارجون خوبه؟؟؟؟
مامان دلسا
13 مرداد 94 16:04
انشاله به زودی نگار جونی هم بشه نگار قبلی و کمتر جیغ بکشه و مامانیش رو اذیت نکنه و امیدوارم همسرتم در آزمونش موفق بشه
مامان شهناز
14 مرداد 94 16:28
مرجان جون نگران نباش عزیزم. مسلما این دوران زود گذره و به امید خدا زود رد میکنه. چهارده ماهگیشم مبارک
مامان راضی
26 مرداد 94 16:45
عزیزم انشالله بقیه دندوناشم به خوبی در بیاد فدای نگاریم بشمممم
مامان مهنا
26 مرداد 94 23:54
14ماهگیت مبارک نگارخوشگلم
مامان محدثه
12 مهر 94 17:33
گل ناز منییییی ذوستت دارم عروس 14 ماه من