نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

چهارمین سالگرد ازدواج من و همسری

1393/7/28 23:31
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نگار نازم 

غنچه ی بازم

جیگر طلا عسل مامان

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

فردا سالی هست که من و بابا، باهم بودنمونو جشن میگیریمSmiley

29 مهر 1389 تو حرم امام رضا باهم عهد همدلی بستیمali-mahsa

و چقدر زود میگذره انگار همین دیروز بود

و همون جا از امام رضا خواستم شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهکه زندگی خوبی داشته باشم 

و خوشحالم از انتخابم و از زندگی بی نظیرم

از اعماق وجودم احساس خوشبختی میکنم

و از اینکه تو و بابا رو دارم واقعا خوشحالمشکلکـــْـ هایِ هلــن

و خدارو هزار مرتبه شکر mahsae-alimahsae-ali به خاطر داشتن بابا که مثل کوه پشتمه و کوچکترین چیزی رو ازمون دریغ نداره

دوستت دارم شوهر مهربونمشکلک های شباهنگShabahang

امیدوارم سایه ات همیشه بالای سر من و دخترم باشه

نگار نازم امسال این سالگرد با وجود تو که از وجودمونی خیلی قشنگ تر شده  شکلک های شباهنگShabahang

قلبقلبقلب

مرد من سالگرد یکی شدنمان مبارک زبانکده محصل

ایشالا سالهای سال  این روز رو  باهم جشن بگیرم

تقدیم به شوهرمhttp://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

اینم چند تا عکس ازثمره ی زندگیمون

دخترم با خرسش(قربون خنده ات بشم)

 

پسندها (4)

نظرات (6)

ترنم
29 مهر 93 9:36
سالگرد ازدواجتون مبارک همیشه خوش و خوشبخت باشین
♥ مامان مهیلا ♥
29 مهر 93 12:18
سلام وای ماشالله چه ناز شده این دخمل سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله به پای هم پیر بشین
بابا هادی
29 مهر 93 23:11
فدات بشم خانومی؛ فدای خوبیات خدارو هزار مرتبه شکر که همسری مثل تو به من داد و دختری مثل نگار من چون شمایی رو دارم از خدا دیگه هیچ نمیخام خیلی دوست دارم؛ دخترم مامانت طلاست قدرشو وقتی بزرگ شدی بدون دوستون دارم بوس
♥مامان مرجان♥
پاسخ
مرسی عزیزم
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
30 مهر 93 9:43
ماشاالله براخودش خانمي شده ازطرف ماببوسش
مامان امیرعلی
3 آبان 93 7:27
سلام خانومی ممنون که اومدی ایشالا سالیان سال به خوشی و خوشبختی کنار هم باشین و همیشه جمعتون جمع باشه... خدا حفظ کنه دختر نازت رو اون عکس خرسی اش خیلی ناز شده
مامان امیرعلی
4 آبان 93 7:42
سلام عزیزم من با مشورت دکترش بعد از پایان 5ماه غذا دادنشا شروع کردم و اول هم با فرنی شروع کردم فرنی بسیار رقیق تا یه هفته روزی ی بار و از هفته دوم حریره بادوم البته تا همت کردم و درست کردم ده روزی شد سوالی باشه در خدمتم مامانی... ایشالا نگار جون تو خوردن مثل گل پسر ما اذیت نکنه و هفت نسل درگذشته تونو هر وعده نیاره جلو چشمتون