نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

اولین سفر گلی 6 شهریور

1393/6/6 8:41
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان بغل

3ماهگیت مبارک عسل مامانمحبت

ایشالا 100شاله بشی دختر قشنگم

الان که دارم واست مینویسم قراره اولین مسافرت راه دوررتو بری عزیز مامانمحبت

نگرانم اما سپردمت دست خدا و به امید خدا امروز ساعت 12حرکت میکنیم

چون خاله ها کارمندن و باید صبر کنیم اداره شون تعطیل بشه !

قراره بریم بابلسر متل رو از یک ماه قبل زرزو کردیمو اسمش متل قو هست

دختر خوبی باش و مامانو اذیت نکن عسلکم

راستی چند روز پیش نگین های دختری رو دراوردیم از گوشش و به جاش یک گوشواره خوشکل انداختیم!

دوستت دارم عزیزم بوس 

بای

عکساتو بعدا میزارم الان خیلی کار دارم باید ساک هامونو ببندم بای بای

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان آرتین
6 شهریور 93 8:50
خشگل خانوم سه ماهگیت مبارک.انشاالله همیشه سایه ی باباومامانت بالاسرت باشه.عزیزم مواظبش دخمل مخملت باش انشاالله هیچ اتفاقی نمییوفته.خدابه همراهتون. وقت کردین به وب آرتینم بیایین وماروخوشحال کنین.
مامان امیرعلی
6 شهریور 93 16:27
سفرتون بی خطر ایشالا کلی به شما و نگاری خوش بگذره
ترنم
8 شهریور 93 10:12
سلام سفرتون بی خر ایشاله روز دخترت هم مبارک گوشاره هاشم مبارک
aniii
8 شهریور 93 13:23
خوش بگذره بهتون عزیزممم انشالله که اذیت نمیشی من میدونم نگاری دخمل خوبیه
♥ مامان مهیلا ♥
8 شهریور 93 19:41
همیشه به سفر ه سوااااال داشتم میخواستم بدونم نگار کلن چندساعت میخوابه؟شبامیخوابه؟ زحمتی نباشه تووبلاگم جواب بده منتظرم
مامان پریسا و بابا مهرداد
17 شهریور 93 10:15
ممنون که اومدی پیش نی نی ما دوست خوبم منم شما رو با افتخار لینک کردم ولی یه اخطار قبلش بهتون بدم ممکنه من این دخملی نخودچی شما رو بخورم آخه خیلی خوشمزه است فینگیلی .. هزار ماشاله