نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

دوماهگی نگار و واکسن

1393/5/7 15:16
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر با کمی تاخیر  ماهگیت مبارک عسلممحبت

عید فطرهم اومد وماه رمضان تموم شد اولین عید فطر هم مبارک ریزه میزه منبوس

 

ماشالا داری واسه خودت خانومی میشی

چند روز پیش با بابایی رفتیم بهداشت و واکسن های شما رو زدیم

خیلی گریه کردی عزیز دلم اما برات توضیح دادم که اینا واسه سلامتیتته و بزرگ که بشی همه رو فراموش میکنی!!

من موقع واکسن زدن شما از اتاق اومدم بیرون ترسوو بابایی پاهای شما رو سفت گرفته بود که خدایی نکرده پاهاتو تکون ندی

اولین واکسن رو زدن جیغت رفت هوا من اومدم تو اتاق اما تا دومی رو دیدم برگشتم خواستم کارشو تموم بشه بعد بیام بغلت کنم آخه من تحمل نداشتم ببینم تعجب<خلاصه بیرون بودم و صدای بابایی رو که قربون صدقه شما میرفت رو میشنیدم.

دومی رو که زدن اومدم و سریع بغلت کردم

الهی قربونت برم زودی آروم شدی سوار ماشین شدیم برگشتیم خونه تو راه خوابت برد و حدود دو ساعتی خواب بودی منم بهت قطره استامینفون دادم.

اما وقتی بیدار شدی با هر بار تکون دادن پاهات جیغ میکشیدی

منم رفتم خونه مامانم اونجا پاهاتو بستیم که کمتر تکونشون بدی

خلاصه یک روز پر استرس بود شبم تا خوابت برد کلی گریه کردی

من همش نگران بودم نکنه تبت زیادی بالا بره هر 4 ساعت 10 قطره استامینفون میدام و مرتب با دماسنج دمای بدنتو چک میکردم

که خداروشکر دختر قوی من تب زیادی نکرد

اینم تموم شد به سلامتی تا پایان 4 ماهگی.

این روزا واسه مامان میخندی ،با خودت بازی میکنیبوس

آقو آقو میکنی قربونت بشممحبت

گردنتو نگه میداری و دور میدی تا تمام خونه رو ببینی

اتاقتو دوست داری و وقتی میبرمت اونجا باعروسکای اتاقت حرف میزنی و  دست و پا میزنی ومیخندی

 

خوابتم کمکم داره تنظیم میشه شبا میخوابی و فقط واسه شیرت بیدار میشی.

دوست دارم نگاری

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

aniii
8 مرداد 93 12:41
عزیییییزم الهی قربونش برم من خیلی حس قشنگی مادر شدن
♥ مامان معصومه ♥
10 مرداد 93 15:03
سلام خانمی نگارخوبه؟دوماهگیشم مبارک بیرون رفتنش خوب شده؟ انشالله صحیح وسالم باشه
مریم
11 مرداد 93 10:37
دو ماهگیت مبارک دختر نازم
مامان امیرعلی
11 مرداد 93 16:29
سلام مامان خانوم می دونستی پست بی عکس قبول نی؟؟؟؟!!!!!!!!!! خخخخخخخخخ نگار جونو ببوسش
ترنم
12 مرداد 93 9:24
دو ماهگیت مبارک خانم کوچولو ماشاله به این دختر قوی واکسناشو میزنه قوی تر بشه
Eadver
28 مرداد 93 12:52
با سلام با ما تبادل لينك كنيد و آمار بازديد سايتتان را افزايش دهيد كافي است در سامانه تبادل لينك Eadver ثبت نام كنيد شبكه بزرگ تجاری Eadver با هزاران بازديد در روز ، مكان مناسبي است براي اينكه سايت يا وبلاگ شما هم ديده شود و بازديد بيشتري داشته باشد. لينك ثبت نام : http://www.eadver.com/exchangelink.aspx
نیلوفر
30 مرداد 93 13:43
فروش عروسک های دستبافت و گل های کریستالی و .... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان صفورا
30 مرداد 93 19:15
دوماهگیت مبارک نگار جونم مامانی اسپند دود کن براش ماشالا فدات شم واکسن درد داشت