نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

45 روزگی

1393/4/15 10:02
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم

45 روزگیت مبارک باشه عسلکممحبتبوس

دیروز رفتیم پیش دکتر  ماشالا 4500 شده بودی و مامانی رو کلی ذوق زده کردی!بغل

البته روی گردن نازت چند تا دونه زده که منو حسابی نگران کردسوال که به دکتر هم نشون دادیم گفت احتمالا پشه زده

و تو هم که خیلی حساسی تاول زده،دکتر داور داده از دیشب که دارو هاتو دادم احساس میکنم شکر خدا بهتر شدی

ایشالا که این دلواپسی های من همش یک حساسیته مادرانه اس و تو هیچیت نیستبی حوصله(این روزا همش تو راه مطب دکترم!!!!)

الان که دارم اینا رو مینویسم تو مثل فرشته ها معصوم و ناز خوابیدی!!فدات بشم.محبت

این روزا انقد سرم شلوغ شده که به کارای روزمره هم نمیرسم یک سر فکر و ذکرو کارم تو شدی!بوس

هنوز خوابت تنظیم نشده و معمولا شبا تا صبح بیداری !و صبح ها میخوابی!

من و بابایی هم مجبوریم خوابمونوبنازیم به صبح.خندونک

البته الان که ماه رمضونه خوبم هست چون بابایی روزه اس (خداییش دست بابا درد نکنه حسابی بهم کمک میکنه مثلا همین دیشب من واقعا نمیتونستم بیدار بمونم به شدت خسته بودم و سرم درد میکرد ،خوابیدم و بابایی تا صبح شما رو نگه داشت.مرسی بابایی مهربون)

خلاصه که ،،همه ی زندگی من و بابایی شدی نگار جونی 

دوستت دارم عزیزکم 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (9)

محمدحيدرپور-عصمت اكبري
15 تیر 93 10:13
سلام خواهرگلم 45روزگيه نگارجون مبارك باشه دخترمنم 46روزشه. خدانگارجونو حفظش كنه. شمارالينك كردم.اگه دوست داشتين شماهم وب دخملمو لينكش كنين. مرسي
♥ مامان مهیلا♥
15 تیر 93 20:21
سلام 45 روزگی نگار مبارک راستی نگران نباش انشالله خوب میشه درمورد خوابشم مهیلا هم اینجوریه تا 3و4شب میخوابه بعد بیدار میشه تا 7و8صبح میخوابه
♥ مامان معصومه ♥
16 تیر 93 18:42
سلام گلم آره مهیلا هم این دوروزه اینجور شده ولی بگم اصلا نمیره نه روزی یه بار خداروشکر بهش زود زود آب جوش وشکر و شاه اسپرم بده به مهیلا خیلی سازگاره هم واسه شکم دردش هم واسه بیرون بردنش راستی من واسه درد شکمشم از هل هم استفاده میکنم نگران نباش انشالله خوب میشه توکلت به خدا باشه
aniii
17 تیر 93 14:17
سلام گلم 45 روزگی فرشته ی زمینیت مبارک گلم انشاالله سایه تو و بابایی مهربون بالای سر نگار جون باشه به منم سر بزن اگه دوست داشتی لینک کن
♥مامان مرجان♥
پاسخ
سلام منم اومدم وبتون ولی هر چی تلاش کردم نشد نظر بدم منم لینکتون کردم
خاطره
20 تیر 93 11:53
سلا عزیزم خدا قوت .. خدا گل دخترتو حفظ کنه اینقدر نگران نباش
ترنم
21 تیر 93 13:13
سلام 45 روزگی دخترت مبارک ایشاله 45 سالگیشو ببینی خدا حفظش کنه بارت ممنونم به من سر زدی
فرهاد
22 تیر 93 9:14
سلام 45 روزگي دخترتون مباركه ايشالاه هميشه سالم و تندرست باشه و زير سايه پدرو مادرش بزرگ بشه با آرزوي بهترينها براي شما و فرزندتان
مامان مرجان
29 تیر 93 2:24
قربون مامان مرجان نگارم بشم خدا رو شکر که شما رو دارم دوستون دارم (بابایی)
مامان امیرعلی
2 مرداد 93 23:06
سلام عزیزم الهی فداش بشم که گریه نکنه... ولی راحت شدی مامانی.یکی از هفت خان رو به سلامتی پشت سر گذاشتین با نگار جونی... نه عزیزم فقط وقتی تب می کنه استامینوفن میدمش بعد واکسنش هم همینو دکتر مرکز گفت بدم... پست واکسنش یادت نره مرجان جون...