نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

دختری من

1393/2/8 16:52
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

عسلک من؛ نمیدونم 34 هفته و 1 روزته یا 35 هفته و 4 روز!!؟

آخه براساس آخرین سونو اگه بخوام بگم 35 هفته و 4 روزته!

و براساس محاسبات خودم 34 هفته و یک روز!!

در هر حال به امید خدا دیگه کم کم داریم به آخرای این راه نزدیک میشیم.

دل من همچنان بی تاب آمدن خرداد ماه و بوسیدن گل دخترمه.

ولی چه میشه کرد باید صبر کنیم تا بگذره.

18 و شایدم 20 اردیبهشت باید برم دکتر برای تعیین دقیق وقت سزارین و گرفتن نامه از دکتر.

دیروز هم وقت کنترل داشتم رفتم بهداشت که خدارو شکر همه چیز خوب بود.

گل دختری این روزا سعی میکنم زود زود بیام واست بنویسم 

فعلا بای

مواظب خودت باش

بوس

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صفورا
8 اردیبهشت 93 17:00
سلام خواهری امید وارم ب سلامتی نی نی بیاد خبرم کن قربونش برم