نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

سلام گل بهاری من

1393/2/1 15:57
154 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشکلم سلام اردیبهشت هم رسید 

فقط یک ماه تا اومدن شما به خونه ما باقی مونده

نمیدونی که من چه شوقی دارم و شبا انقدر به تو فک میکنم که خواب کلا از سرم میپره

عسل مامان من و بابا عاشقانه انتظار اومدنتو میکشم

 

الهی قربون دست و پاهای کوچولوی شما بشم که این روزا خیلی خیلی تکونشون میدی

فک کنم چون داری تپل میشی تو شکم مامانی جات تنگ شده

ولی اشکالی نداره دختر صبوری باش

و این چند هفته هم همونجا بمون تا ایشالا صحیح و سالم بیایی پیشمون

 

قربونت بشم دخترم چند روزه ساک و وسایل شما رو آماده کردم

3 دست کامل لباس ،2 جفت جوراب، چند تا کلاه و روسری ،پتوی دورپیچ کوچولو!

دستمال مرطوب ،مای بی بی، 

دیگه نمیدونم چی باید بذارم فعلا همینا رو برداشتم.

نگار مامان خیلی دوست دارم

خدایا مواظب دختر کوچولوی من باش آمین

 

 

اینم وبلاگ دخترم که جز وبلاگای به روز شده اس

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دوست طراح
1 اردیبهشت 93 14:05
سلام عزیزم.وبلاگ قشنگی داری.خدا نی نی نازتو حفظش کنه و ایشالاه به سلامت میاد بغلتون.تولد تم دار فرزند خودتون را به ما بسپارید و جشن خودتون را به یاد ماندنی کنید.برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ ما مراجعه کنید.هر تمی که پیشنهاد بدید با کمترین هزینه برای نی نی تون حاضر می کنیم http://parsaparty.blogfa.com/