نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

سلام نازنازی من

1392/8/4 19:43
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون.خوبی قند عسلم؟

دلم برات تنگه عجیبه که هنوز ندیدمت انقد دوست دارم که اندازه نداره،عسلم

حالم خوب نیست مامان جون حالت تهوم خیلی زیاد شده جوری که همش باهامه

پس فردا با بابایی میخوایم بریم کرمان واسه مدرک مامانی شما

به دوستام هم گفتم بیاین 3 سالی میشه ندیدمشون

ایشالا کارامون زودی ردیف بشه و شمام صحیح و سالم تو دل مامانی بزرگ و بزرگ تر بشی کنجدم

هفته بعد میخوام برم دکتر که ایشالا صدای قلب کوچولویی شما رو بشنوم

عزیزدلم مامانی عاشقته، فدات بشم هزار تا بوس برای نی نی نازم

خدایا مواظب گل من باش آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)