نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

15 روز تا ملاقات دختری

1393/2/19 18:39
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان محبت

نگار خانوم مامان

 این روزای آخر تو شکم مامانی چه خبر؟؟؟

روز شمار ما به  روز رسید!

هفته پیش رفتم پیش دکتر و خانوم دکتر که قبلا تاریخ سزارین روخرداد مشخص کرده بود

با اصرار من که الا و بلا باید بزنین

خانوم دکتر مهربون که دید نمیتونه از پس من بر بیاد، قبول کرد

ونامه معرفی به بیمارستان  رو بهمون داد واسه:

93/3/3 

وگفت که خرداد ساعت6:30  صبح باید بیمارستان باشی

به همراه شناسنامه و کارت ملی منو بابایی و اخرین سونو و نامه بیمارستان  

وبعد ..

از اونجا هم مارو فرستاد سراغ متخصص بیهوشی 

که دکتر اونجا هم بی حسی رو واسمون صلاح دید،و راستش من هم میترسم و هم خوشحالم

میترسم از اتاق عمل 

وخوشحالم از اینکه شما رو زود تر میبینم.

عشق مامان این روزا فقط به تو فکر میکنم

(حالا بماند که شبا نمیتونم بخوابم و شما یکم مامان رو اذیت میکنین)

عشق مامان من و بابایی حاضر و امده دیدن شما هستیم

همه چیز اینجا خوبه

فقط جای شما خالیه

دوستت دارم عسل مامان

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)