نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

سال نو دختری مبارک

1393/1/2 22:17
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان فروردین هم اومد

 

 عید عسل خانوم مبارک باشه

ایشالا سال دیگه تو  هم پیشمون  هستی و خوشبختیمونو تکمیل میکنی.

خبرای جدید اینکه امروز ساعت 5 بعد از ظهر جشن سیمونی دخترم رو میگیریم ایشالا.

مهمونا رو دعوت کردیم

اتاقتونم با خاله ها چیدیم دستشون درد نکنه.

کارت دعوتای جشن رو هم که بابایی با کمک منو دایی محمد درست کرد.

خلاصه که حسابی چند روزه سرمون گرم کارامونه از دیروزم که همش عید دیدنی میریم

قربونت بشم مامانی دلم خیلی برات تنگه،ایشالا زودتر این 2 ماه باقی مونده هم بگذره.

راستی دختری ،ما چند وقته با بابایی به فکر نامگذاری شما هستیم و راستشو بخوای خیلی کار سختیه

اوایل من اسم آرشیدا رو پیشنهاد دادم ولی بعد خودم پشیمون شدم

دیگه بهار و نگار جز گزینه هامون بوده

(تو فالی که شب بعد از مشخص شدن جنسیتت به حافظ زدیم این دوتا اسم تو شعر بود)

ولی بلاخره اسم نگار رو واست انتخاب کردیم.و هم من و هم بابا عاشق این اسم شدیم.

ایشالا خوشت بیاد 

دختر نازم الان 28 هفته و 5 روزته الهی قربونت بشم

خیلی دوست دارم نگار قشنگم

خدایا مواظب هدیه ای که به ما عطا کردی باش

 

 

اینم فال حافظ اون شب تو پیتزا کندز تربت حیدریه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)