نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

شیطونکم.....

1392/11/12 9:06
118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

 

دختر قشنگم ،خوبی مامان؟؟

شیطونیات که اینو میگه!!

ماشالا داری بزرگ میشی جیگر مامان و هر روز تکون هات بیشتر از روز قبل میشه.

و من عاشق همین تکون ها و لگد زدناتم مامانی

الان دیگه  تکون های شما کاملا واضحه طوری که بابا هادی هم دستشو میزاره

و لگدای گل دخترشو احساس میکنه و کلی قربون صدقه شما میره

دختر خوشکل مامان الان 21 هفته و 5 روزتونه عسل من

تازه ،کمد و تخت شما رو که سفارش داده بودیم چند روز پیش رسید و اونا رو تو اتاقت گذاشتیم.

من و بابا هادی همش میریم تو اون اتاق قربون صدقه شما میریم.

مامان جون اتاقت خیل خوشکله بیشتر وسایلتم خریدیم 

قربونت بشم بی صبراه منتظر روزی هستم که بپری بغلم.

خیلی دوست دارم دختر کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)