نگارکوچولونگارکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
نیما جوننیما جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بــــــــرای دختـــرم نـــگار

نگارم......

1392/10/19 19:00
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

 

سلام نگار زندگی من

دخترم چند روزی بد جور سرما خوردم و گرفتارم.

تازه امروز از مشهد برگشتیم

 بابای من باید  پاشو عمل میکرد ما هم باهاشون رفتیم.و الان خداروشکر حالش خوبه.

منم که سرما خوردم شدید و چون شما تو دل مامانین دارو نمیخورم و فقط استراحت میکنم

راستی دیروز رفتیم واسه اتاق شما گلیم خریدیم.

سرویس خواب شما رو هم سفارش دادیم.

مامان جون کلی واست لباس ها و عروسکای قشنگ خریردیم که حتما بعدا عکسشو  تو وب میزارم.

دوست دارم دخملی

هزارتا بوس.

اینم عکس سرویس خواب شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)